معاون سازمان اموال تملیكی خبر داد؛

آخرین جزئیات حراج چای دبش

آخرین جزئیات حراج چای دبش

به گزارش فوری خرید، معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری دو مزایده در ارتباط با حراج اموال چای دبش در آبان ماه به منظور بهره برداری و فرآوری این کالاهای فله ای در خطوط تولید چای اطلاع داد.



سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با آخرین وضعیت حراج اموال در ارتباط با چای دبش اظهار نمود: تفکیکی میان روش های تعیین تکلیف کالا توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وجود دارد به این صورت که فروش بعضی از کالاها به شکل مزایده های الکترونیک برگزار می گردد.
وی ضمن اشاره به این که تابحال در استانهای تهران، هرمزگان، البرز و کرمانشاه مقداری از محموله های چای دبش در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته است، اظهار داشت: این محموله ها در مزایده های قبلی از آغاز سال تابحال عرضه شده و ۸۱ دسته بندی کالایی معادل حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تابحال به فروش رسیده است.
غلامی باغی افزود: به علت این که ما می خواهیم روش های فروش را تسریع و تسهیل نماییم برنامه ریزی کردیم دو حراج حضوری را برای این چای برگزار خواهیم کرد که یکی در استان هرمزگان و دیگری در استان تهران خواهد بود.
معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در تشریح نحوه حراج چای دبش در استان هرمزگان تصریح کرد: حراج حضوری استان هرمزگان در ارتباط با چایی های موجود در انبارهای استان هرمزگان است و از روز چهارشنبه دوم آبان ماه افراد می توانند به انبارهای ما در استان هرمزگان مراجعه نمایند و از پارت چای بازدید کرده تا قیمت و کیفیت ها را ارزیابی کنند.
وی اضافه کرد: این فرایند تا چهارشنبه نهم آبان ماه ادامه دارد و متقاضیان تا این تاریخ مهلت دارند ضمن بازدید، وضعیت کالاها را از نزدیک رؤیت کنند. در نهایت روز دوازدهم آبان ماه، این حراج به شکل حضوری برگزار می گردد و در سالنی که به شکل رسمی در محل اداره کل اموال تملیکی استان هرمزگان اعلام می شود، همه افراد می توانند از سراسر کشور حضور داشته باشند. آن زمان پارت بندی های در ارتباط با این کالا برائت می شود و هر کسی که بالاترین قیمت را عرضه کند کالا به آن فروخته می شود.
غلامی ضمن اشاره به جزئیات مزایده استان تهران بیان نمود: مشابه همین حراج را به شکل حضوری در استان تهران هم برگزار خواهیم کرد که چای های در ارتباط با استان البرز و تهران را در آن عرضه می نماییم. بازدید حراج حضوری استان تهران و البرز هم از چهارشنبه نهم آبان ماه آغاز می شود و تا چهارشنبه ۱۶ آبان ماه افراد می توانند با رفتن به انبارهای استان تهران و البرز از وضعیت کالا و قیمت آن اطلاع پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه شنبه ۱۹ آبان ماه در تهران حراج حضوری چای دبش برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با این اقدام، زمینه تسریع در تعیین تکلیف این چای ها فراهم می شود تا در شرایط کنونی که چای از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و قبل از آن که گرفتار افت کیفیت شود، ان شاءالله بتوانیم آنها را به بازار تولید کشور عرضه نماییم.
معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار نمود: حراج های پیش رو به این منظور صورت می گیرد که این کالاهای فله ای در خطوط تولید چای مورد بهره برداری و فرآوری قرار گیرند و با ارزش افزوده ای که در جهت آن ایجاد می شود بتوانند بخشی از نیاز مصرف یک کشور را تأمین کند.

1403/07/29
09:29:00
5.0 / 5
19
تگهای خبر: بازار , فروش , كالا , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
فوری خرید