قیمت گذاری محصولات در میادین تره بار و بازارها برمبنای فاکتورهای کیفی است

قیمت گذاری محصولات در میادین تره بار و بازارها برمبنای فاکتورهای کیفی است

به گزارش فوری خرید، مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار داشت: قیمت گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برمبنای فاکتورهای کیفی به انجام می رسد.


به گزارش فوری خرید به نقل از ایسنا، مهدی بختیاری زاده با تکیه بر این که قیمت گذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برمبنای استانداردی است که برای هر محصول تعیین می شود، اضافه کرد: در نرخ نامه های سازمان علاوه بر این که نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری فاکتورهای کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن، سایز و... است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: بهره برداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر طبق این فاکتورهای تعیین شده در نرخ نامه مصوب سازمان مدیریت میادین، تهیه کنند. اگر محصولی با فاکتورهای کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد.
وی بیان کرد: در بعضی موارد که محصول قابل عرضه در میادین تره بار و بازارها فاصله کمی با فاکتورهای کیفی نرخ نامه داشته باشد، اصلاح قیمت به انجام می رسد.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، بختیاری زاده در آخر تصریح کرد: با توجه به این که رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار بصورت دستچین است، شهروندان می توانند روی پالت میوه و سبزیجات را برمبنای سلیقه خود انتخاب کنند.



منبع:

1403/07/16
12:30:40
5.0 / 5
2164
تگهای خبر: بازار , فروش , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
فوری خرید