مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل شهرداری های كشور:

بیشتر از 50 درصد رانندگان حمل و نقل عمومی بیمه نیستند

بیشتر از 50 درصد رانندگان حمل و نقل عمومی بیمه نیستند

به گزارش فوری خرید، مدیرعامل اتحادیه سازمان های مدیریت حمل و نقل شهرداری های کشور اعلام نمود: بیشتر از ۵۰ درصد رانندگان حمل و نقل شهرداری کشور بیمه نیستند.


به گزارش فوری خرید به نقل از ایسنا، سیف السادات در نخستین مجمع عمومی اتحادیه سازمان های مدیریت حمل و نقل شهرداری های کشور بااشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل شهرداری کشور و تسهیلات مورد نیاز در این حوزه اظهار نمود: یکی از موضوعات مهم برای رانندگان حمل و نقل عمومی شهرداری های کشور بیمه رانندگان و معضل بیمه شدن این رانندگان است.
وی افزود: برای رفع بیمه مشکل رانندگان نیازمند ورود وزارت کشور و اختصاص بودجه برای بیمه رانندگان در بودجه سال ۱۴۰۴ وزارت کشور هستیم. البته مشکل حذف و اضافه برای بیمه رانندگان سالهای سال وجود داشته که اگر اقداماتی هم در این حوزه صورت گرفته در حد کفایت نبوده و درخواست داریم تا این مشکل هرچه سریع تر رفع گردد.
به قول سیف السادات بیشتر از ۵۰ درصد رانندگان حمل و نقل شهرداری کشور بیمه نیستند و با عدم رضایتمندی آنها روبرو می باشیم که این مشکل سطح اشتغال در این عرصه را با کاهش روبه رو کرده است.
ایشان در ادامه مشکل مخازن سی ان جی و فرسودگی این مخازن را از چالش های دیگر این بخش اعلام نمود و اظهار داشت: متاسفانه شاهد می باشیم که در بحث سرویس مدارس، رانندگان برای تعویض مخازن سی ان جی با مشکل روبه رو هستند به صورتی که وقتی در سامانه سپند ثبت نام می کنند با مشکل مخزن روبرو شده و یا معاینه فنی آنها به علت مشکل مخزن فرسوده سی ان جی این خودرو ها رد می شود و امکان سرویس دهی در این چرخه را ندارند و نمی توانند در سامانه سپند ثبت نام کنند.
مدیرعامل اتحادیه سازمان های مدیریت حمل و نقل شهرداری کشور در خاتمه این را هم اظهار داشت که ۱۲۲۶ شهر می توانند عضو این اتحادیه باشند اما هم اکنون ۲۱۴ سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری های کشور در این اتحادیه عضو هستند.




منبع:

1403/07/14
20:42:53
5.0 / 5
100
تگهای خبر: بیمه , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
فوری خرید