عضو شورای شهر تهران:

نباید اجازه داد شهرداری دستخوش رقابت های سیاسی شود

نباید اجازه داد شهرداری دستخوش رقابت های سیاسی شود

به گزارش فوری خرید، عضو شورای شهر تهران بر لزوم ادامه همگرایی بین دولت و مدیریت شهری تاکید کرد و اظهار داشت: نباید اجازه داد شهرداری دستخوش رقابت های سیاسی شود.


به گزارش فوری خرید به نقل از ایسنا، احمد صادقی نیز در دویست و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری اظهار داشت: مردم پیروز انتخابات هستند. کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری می کوشند نسبت به عملکرد خود روشنگری کنند اما این مردم هستند که انتخاب می کنند.
وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری افزود: از همه کاندیداهایی که تمام تلاش خودرا کردند تا زمینه مشارکت مردم فراهم گردد، تقدیر می نماییم. امیدواریم رفتارهای رقابتی در ایام قبل از انتخابات به رفاقت تبدیل گردد. رییس جمهور منتخب باید خدمت به آحاد مردم را در دستور کار قرار دارد و تاکید بر اهمیت مدیریت شهری دراین زمینه موضوعیت پیدا می کند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به این که شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است، اضافه کرد: به هیچ عنوان نباید اجازه داد شهرداری دستخوش رقابت های سیاسی شود. باید همه دست به دست هم دهند تا خدمات رسانی بی منت ادامه داشته باشند.
صادقی اشاره کرد: در دوره ششم مدیریت شهری شاهد هماهنگی بسیار عالی بین شهرداری و دولت بودیم و حالا که انتخابات با یک سال تعجیل انجام شده، این نکته را باید در نظر گرفت که همگرایی بین دولت و مدیریت شهری ادامه داشته باشد و برای عدم ایجاد وقفه در خدمت رسانی این همگرایی مورد توجه قرار بگیرد.




منبع:

1403/04/17
13:12:03
5.0 / 5
249
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
فوری خرید